måndag 26 juli 2010

sommar nytt

Det blev till slut 3 små kycklingar och en är GUL...! dom ska få bo inne länge länge.
Lasse jobbar dag nu för andra veckan på raken, så mina dagar går åt till att spela spel och läsa böcker. Orkar föresten inte så mkt då jag har lite skruttiga blodvärden som doktorn sa, ska få påfyllning snart.

Jisses så mkr gnäll man hör om alla som måste börja jobba snart igen efter sin allt för korta semester! ni ska vara glada för att ni har ett jobb att återvända till! jag skulle gärna vara i era skor, med arnetskamrater som väntade, för längre ledighet än 2 månader är inte roligt alls!

Vi har umgåtts med vänner sommaren igenom och badat massor! Lasse har dessutom byggt nya hundgårdar så snart är rymmning ett minne blott.

Jag flyttar in till Tallparksvägen igen om några veckor, ska komma igång med träning och ett mera hälsosammare liv en det i sommar med massor av vin och grillat! kanske kan jag rent av bli av med ett kg eller två inför vinterresan till Thailand. Hoppas ni har en skön sommar där ute, det har vi kramar

2 kommentarer:

  1. Ni måste vakta de små ordentligt denna gång så ingen kommer och äter upp dem!

    SvaraRadera
  2. ja nu blir dom inne lääänge lääänge

    SvaraRadera