tisdag 13 juli 2010

regn dag

Lite skönt är det faktiskt att det är en dag med regn.... igår låg vi bara och flämtade i solgasset!
Kanske kan man få lite gjort i dag? eller nä! varför då?

Jag har skaffat mig en ny tränings video.....Zumba! ser skot kul ut, som salsa men utan slitet från en partner. Ska komma igång med träningen....snart.....

Annars är det inte mycket nytt här borta. Funderar på vad jag ska göra i höst, om jag hittar något jobb, eller om det blir någon kurs.

Måste åka och köpa en ny mobil, då min inte gillade att bada. Nu har jag Lasses gamla, vilket inte är så enkelt då jag inte fattar hur man skriver sms och hur man nyter bokstav? därav en del roliga sms på slutet..... Nu ska jag fixa något att käka. Lasse jobbar 3 v på raken, så det blir nog lite enkelt till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar