lördag 10 juli 2010

Herman

Jag har blivit med Herman.......så nu är jag tvungen att sköta han eller baka ut han......
ska verkligen ge en kaka en chans, men inte just nu! nu lyser solen och jag har köpt en ny bikini som måste tesstas.

Var med Marie till staaan i går. Handlade kläder och sen satte jag mig i öltältet och läste min bok hyptnotisören ( bra bok) tyckte mig känna igen killarna som satt mitt i mot mig.
Såg två väldigt lika män......aha bröderna Rongerdal! så nu kan jag skryta med att jag druckit en öl "med" dom i staaan!

Idag börjar den stora flytten. Alf har äntligen fått sitt nya boende och allt ska flyttas på! sen ska det städas ut. Tack och lov att Ida-Karin vill ha extra arbete!!!!!!!

Igår var vi över till torpet och blev bjuden på kaffe hos Paula. Det är med lättnad jag lämnar över mitt skötebarn till en så pigg och arbetsivrig tjej som henne, det kommer att bli hur bra som helst! nu ska här solas!

2 kommentarer:

  1. Marlene hade en Herman en gång, han lukta ganska dåligt tyckte jag :) vi ses snart ? Eller ? / pix

    SvaraRadera
  2. Herman? Vad är det?

    SvaraRadera