söndag 3 januari 2010

Tack och lov solen är tillbaka

Och vi gjorde ett riktigt härligt kälk åk idag med Yrja och Kirpo!
Lasse körde skotern och jag åkte utan chans till styrning....efter på träkälken!
Vi uppmätte farten till drygt 20 km.

Nu har dom fått varsit ben som tack för bra insatts, och vi ska koka en kopp kaffe.
i går såg vi film!! mysigt med massor av snö och -20 en bra film och filtar.
Men jag lääängtar till våren och att börja med tomat uppfödning..........

Idag åker Lisa och Adrian tillbaka till Malmö...........men jag hoppas dom kommer snart igen!!
Tack till alla mina fina barn och respektive för erat besök och stort tack för bra spel!! det ska vi plåga våra vänner med! och JAG ska vinna !!!!!!

ps) hörde att Pedro är hos änglarna kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar